my story

Friday, October 8, 2010

YOU BELONG TO ME...!!!! (2)

semua nya indh bg kami berdua,semua yg berlaku kat idup aku adlah lebih bermakna dri sebelumnya,dier 2 kira anak org berada lah,mmg lah aku x bleh nak lawan...sier sslalu jer mrah aku klau aku wat perbandingan antara ktorn berdua,aku bkn apa,aku cuma nak sedrkn dri aku nie ,cper sbnarnya aku,tp dia marah,dn marah tu lh yg mmbuat kan aku bertmbh syg kat dier,smpai lah satu hari dia kata yg dia akn mmjauh dri aku,aku pelik,knpa dier harus berkata mcm tu ???dier sedar x yg dier btoll2 pntg bg aku,aku btol2 syg dier,
aku syg koe weyh...!!!! rupa2nya family die push dier tuk luperkan aku,aku sedih,kecewa,terhina dgn perkara 2..aku dh bersedia tuk luperkan dier,tp dier x sanggup,dia syg aku,(thank NOGEL) hati aku kmbli berbunga2 kmbali ceria tuk terus brsama dgn dier...
tapi....

No comments:

Post a Comment