my story

Friday, October 8, 2010

YOU BELONG TO ME...!!!! (1)

aku knl dgn dier x lamer adlah dlm 2 bulan...tp dlm 2 bulan aku knl dier nie...
hdup aku punya lah best..dier selalu dgr msalh aku dgn ex gf aku...jjur r aku ckp dier nie gler,sewel,masuk air dn yg sewaktu dgn nya...smapai ar aku kasi name timmangan tuk dier "NOGiL"(notty+giler)....
tp...
gler,sewel,masuk air dier 2 lh yg wat aku syg kan dier...smpai ar stu hari after aku break dgn ex gf aku aku minx kapel dgn dier..even aku thu dier dh ada bf,aku wat kering gak...
mula2mmg xde harapan,tp rupa2 dier pown ada feeling yg sama dgn aku...best gler waktu 2 melmpat2 aku mcm beruk.hahaha....aku ada wat deal dgn dier"start now u adlah insan pntg bg i and i adlh insan penting bg u"....
tp ktorg still x der hubungan yg serius sbb dia msih terikat dgn,bf dier(shit..!!!) penh sekali dier kta nak menjauh dri aku,mase 2 aku dh x igt apa2 semua benda aku campak,semua benda aku tumbuk,smpai mmber baik aku pown "tertumbuk" dgn aku(sory dowh)...
tp after die cter hall yg sbnar bru aku faham,aku dh btol2 syg kat dier...
bg aku semua yg wujud bg dri aku ni adlah hak milik kami berdua...
aku adalh untuk dier dan die adlh untuk aku...itu lah perjanjian aku pd dri aku sendiri...

No comments:

Post a Comment